Conversation Between Mackx and Devolhan

6 Visitor Messages

  1. Hey! da's lang geleden. Ik was natuurlijk 3 maanden weg he :P maar ja ik woon nogsteeds in Bilthoven nu heb er ook mijn hele leven gewoond. Ik ga hopelijk naar Amsterdam verhuizen zodra ik van de Vu te horen krijg dat ik er mag studeren ander moet ik ergens anders gaan studeren maar tenzij dat in Utrecht is ga ik sws verhuizen
  2. Ik heb er zeker nog familie wonen. Mijn pa en ma hoewel inmiddels gescheiden wonen nog steeds te bilthoven. Mijn broertje ook. Hij heeft mij er uiteindelijk toe gezet SC2 te gaan spelen. Z'n gaming naam is Idoop, misschien ken je hem wel? Maar ik heb er dus nog wel familie wonen, kom er nog steeds wel regelmatig, zeker wel een keer in de twee weken. En om je laatste vraag te beantwoorden: ik heb er gewoond tot september 2010. Toen ben ik verhuisd naar een studentenhuis te Enschede. Woon jij nog in B'hoven als ik vragen mag?
  3. yo oude koeien ff uit de sloot halen hier :P heb je nog familie in bilthoven? tot wanneer heb er gewoond?
  4. Ik heet Leon van den Hoven in het echt... Ben inmiddels verhuisd naar Enschede in verband met de studie, maar kom nog wel eens in Bilthoven om m'n ouders te zien etc...
  5. No way dude :O magk misschien weten hoe je echt heet? misschien ken ik familie ofzo :P of ben je er slechts geboren en gelijk verhuisd?
  6. AIGHT!!! Bilthoven is awesome!!! kom ik oorspronkelijk ook vandaan!!! nice!
Showing Visitor Messages 1 to 6 of 6
All times are GMT +2. The time now is 21:11.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
vBulletin Skin By: PurevB.com